12 juni 2014

Jävligt

Gillar ju att skriva egentligen men har inte kommit mig för på länge nu.
Antar att jag är rätt trött på tillvaron och likaså på att beskriva den.
Det står mig faktiskt upp i halsen.

Det får gärna vara nog nu, med trötthet, orkeslöshet, att vilja men inte kunna, att ha idéer som jag bara blir besviken på att inte klara ut att genomföra.
Har exempel på misslyckanden i allt från trädgårdsprojekt till legobyggen, läsning, att spela, till mer basic-grejer som matlagning och planering av semestern.

Den som säger att jag ska "se vad du HAR gjort istället för vad du INTE har gjort" kommer att få känna en kraftfull närkontakt mellan sin kind och min hand...

Skulle inte beskriva mig som deppig. Bara jävligt trött på hela jävla skiten.


3 kommentarer:

  1. Har saknat dina inlägg! Blev så glad när du börjat skriva igen. Önskar att jag kunde sända dig energi och ta bort lite av din trötthet, men det enda jag kan göra är att sända lite varma tankar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det blev ett uppehåll där... så kan det bli. Tack för omtanke!

      Radera
  2. Äntligen tillbaka!

    SvaraRadera