9 februari 2015

Ofokuserad & spattig till 1000...

Har verkligen bytt beteendemönster... 
Började i morse m att helt oplanerat flexa en timme... Är nu på jobbet o helt ofokuserad, ska läsa in en massa inför utbildning i v 9 men jag bara flippar runt - tömmer pappersinsamlingen, fixar nya tejprullar, "städar" skrivbordet... Helt spattig!
Och just ja, kommer gå hem två timmar tidigare också. För att hämta sonen med kompis, de ska leka i em. 

Jag har liksom inte nån riktig lust att jobba alls... just nu iaf... Märkligt att känna så...
Och så är jag så konstigt jävla spattig!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det där med att inte ha lust att jobba är nån slags friskhetstecken. Eller i alla fall ett steg på vägen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåt annorlunda är det iallafall :-/
      Vet att jag gick till jobbet, det är väl ett drygt år sen nu, när jag var så trött av sömnbrist att jag kräktes. Stanna hemma fanns inte då. Men det gör det nu :-)

      Radera