1 augusti 2014

Uppladdning

Nej, jag är inte överdrivet taggad inför jobbstarten. Mer att jag vill börja leva, liksom. Känns som om livet varit lite på paus, eller hur jag ska förklara.

Jag har en del mil i benen redan. Och det ska jag fortsätta skaffa mig. Men nu kan jag inte göra det bara sådär när andan faller på (eller för den delen tänka att äh, jag tar det i morgon istället...).
Jag behöver skapa bra rutiner och tänker passa på att göra det nu när jag "bara" ska jobba två timmar om dan.
Två löprundor och två gympass i veckan, tänker jag.
Jag gillar att ta ut mig, röra på kroppen. Jag mår bra då. Blir lugn i själen liksom och så äter jag bättre och sover bättre. Och ärligt talat, sexet blir också skönare.

Det finns också en möjlighet, om än liten, att jag börjar spela igen. Kanske. Eventuellt. Får se hur kroppen tycker om det, provar kanske om nån månad eller så. Kanske.
För jag mår bra av det. Inuti. Och jag gillar det. Mer än att bygga lego faktiskt. Det vill inte säga lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar