10 oktober 2018

System overload. Igen.

Så jag har skaffat mig sysselsättning som håller på att bryta ner mig igen.

Är rätt lvertygad om att det hänger ihop med att jobbet har ett nära samarbete med den arbetsplats/organisation där jag blev sjuk - utmattad - då för sådär fem år sen eller vad det är nu.

Har otroligt lite energi, och är samtidigt speedad. Känner igen så väl... sover inte, hjärnan maler, trött som tusan, näsblod ibland, kilona rasar, minnet sviker och orden gömmer sig.

Håller envist fast vid att FORTSÄTTA göra och ingå i sådant som ändå ger nånting. Träffa kompisar. Läsa. Skriva. Plugga. Det som ger mig lite kraft, lite nyfikenhetsenergi. Lite LUST till nånting.

Men jag känner att det är på väg, det suger ungefär som strömt vatten. Jag känner precis vart det vill ta mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar